Carlin 2011-2012 Kış Modası

Öncelikle hazır giyim sektörünü 4 başlık altında incelemişler. Bayan erkek diye ayırmaktan ziyade unisex olarak modanın gelişiminden bahsettiler.

-İş hayatı

-İnnovatif moda

· Renk grupları birbirinden ayrılmakla beraber bu 4 grupta da asıl olan parlak olmayan pastel renkler. Bordo haki koyu saks tarzı koyu grubundaki renklerin görünümü bildiğimiz yeşil kırmızı ya da mavi rengin üzerine siyah toz dökmüş de rengini koyulaştırılmış havası var. Açık renklerde ise alışagelmiş olduğumuz renklerin üzerine beyaz pudra dökülüp rengi açılmış havası var yumuşak ve modern bir görünüm sergiliyor.

· Kumaş kalitelerinde en çok öne çıkan yünlü kumaşlar. Yünün 2011 – 2012 sezonunda giyimden yalıtım sanayine her alanda fazlaca kullanılacağı iddia ediliyor. Bunun nedeni ise önümüzdeki yıllarda küresel ısınmadan dolayı Avrupa’da ısının çok düşeceği fakat kriz sonrası insanların maddi durumlarını gizleme içgüdüsüyle gösterişli yani mümkün olabildiğince ince fakat soğuktan koruyan şeyler giyme isteği. Yünün ısı muhafazasının yüksek olması ve geçen sezonlarda puf görünümüne karşıt olarak ince görünen bir giyim tarzı benimsenecek olması yüne olan talebin arttıracağını gösteriyormuş. 100% yün, karışımlı yünler özellikle jarse yün karışımı giysiler çok moda olacakmış.

· Bunun dışında alt giyim olarak bayan ve erkekte streç giyim modası devam edecekmiş. Gömlek kalitelerinde ise pamuk vual ve yoryo şifon ön planda olacakmış.

· Baskıdaki trende baktığımızda ise, renklendirilmiş harf desenler iç içe geçmiş farklı renklerden oluşan puan desenler, dantel desenler, hint gönümü veren desenler aynı zamanda büyük az renk içeren çiçek desenlerde moda olacağına inanılıyor. Yünle birlikte dantel ve filenin de çok fazla gündemde olacağını bu nedenle gerçeğine yakın dantel desenlerine çok rastlanacağı vurgulandı.

· İş hayatında giyilen kıyafetlerde özellikle lake modası olacak. Tabaklanmış deri görünümlü gömlekler, metalle hafif parlaklık verilmiş baskılar moda olacak. Siyah ve optik beyaz iş hayatı kategorisinin ana temasını oluşturacak.

· Seminer’in genel notları bu şekildeydi. Öncelikle kendi tanıtımlarını yaptılar her sezon için 14 adet kitap hazırladıklarını. Lacoste, H&M, M&S Channel gibi ünlü markaların müşterileri olduklarını anlattı.
Share this article :
 

Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Moda Kule - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger